我搭左國泰夜晚8點幾既機,delay左一個鐘左右,大概凌晨一點幾到達(機票平d HKD$2000下)飛果晚其實我病左,所以上左機就即刻訓,唔想去到病左玩唔到。到達新加坡,機場好好有free wifi,但係我都買左張sim card以便不時之需 (SGD $30, HKD$165,x5.5)。聽人講係出面買會平d,但甘夜自己一個有d驚所以買左先。張卡用到10日,好似係100MB (我3/4日不停用facebook whatsapp instagram 都無問題!)買左sim card 我就搭的士去酒店 (SGD$15), 15分鐘就到(酒店係marina square 附近)。
| 酒店望出去既景:) |
DAY 1
一早起身一路用ipad睇繼承者們一路化妝真系好舒服!睇睇下發現化唔到因為掛住望個mon d字幕 哈哈!所以最後要pause左繼承者們 :P
| selfie! |
Day 1約左個朋友,佢先帶我去Orchard Road既ION行下街。Orchard ION 係新加坡最大最靚既商場,入左去其實有d IFC既感覺,舖頭都同香港大同小異。較為特別既係有SEPHORA同埋Charles & Keith,兩間都係香港冇既。SEPHORA之前去歐洲都去過,有曬所有你想得出既化妝品牌,香水,護膚等等!Charles & Keith就有d似Aldo果種賣鞋同手袋既鋪頭。佢d㱁比較簡單實用,有好多都係類似一d大既designer brand既㱁,但價錢當然平好多。Orchard Road 其實好似香港海港城出面甘,有所有大牌子,亦好似英國Oxford Street一條大街有好多大型商場。對香港人黎講唔係太特別,不過都幾靚!
| 新加坡50週年快樂! |
| Orchard ION |
行完街朋友帶左我去Haji Lane-色彩繽紛既機條街。新加坡特別之處就係佢有唔同既國藉,而每一條街都反映到個一區既歷史。Haji Lane 有好多小小既boutique賣唔同既手飾,唱片同好多特別野,就算唔買都可以睇好耐!附近仲有好多bar同coffee shop。
| 好適合影相既背景! |
Day 2
第二日我自己一個,搵左間係Botanic Garden's Station 叫Crown's Cafe既coffee shop食早午餐。新加坡最近好興去coffee shop,可能因為新加坡無咩特別野做,所以大部分人都會去coffee shop傾下計,映下相post上instagram (同香港差唔多)呢間cafe我係係一個叫 sgcafefood 既instagram account 到搵到既!d相真係好靚!食左avocado open sandwich, french toast, english breakfast tea (SGD$38 HKD$200)食完早午餐我就去Botanic Gardens打算行下,點知行下行下就行左 2-3個鐘。需然好熱,而且因為我無做好research,所以我既衣著唔係好適合。。。但係Botanic Gardens 真係好大好吸引,好似去左世外桃源甘。好多人去新加坡都只係識Gardens by the Bay (一個室內既花園,要比SGD$70入場)比起Gardens by the Bay,我比較鍾意Botanic Gardens,唔但止免費,而且係室外真係有多d親近大自然既感覺。講可以洗滌心靈可能有d誇張,但係平時係香港呢個繁忙,壓力大既都市之下生活,有好多時都會唔記得欣賞身邊既事物。黎到Botanic Gardens 比做個機會我反省,亦變得更感恩。
去完Botanic Gardens,就到左我成個trip最enjoy做既野-食野!我搭左MRT去間叫Curious Palette既cafe-佢既hotcake (唔記得幾錢,好似大概HKD$170)真係好好好好食!香港倫敦都無甘好食既hotcake/pancake!廢話少講,睇相!
晚餐同家姐係Botanic Gardens食fushion-好味!
| Avocado Open Toast & Banana French Toast |
| 帶學生ID比SGD$1入National Orchard Garden |
![]() |
| Chocolate with a scoop of Vanilla Ice Cream |
![]() |
| the best hotcake ever. |
| me with the hotcake |
| Dinner |
Day 3
最後一日,無咩特別,同朋友去左China Town食天天雞飯!係China Town既hawker centre,lunch hour 排20分鐘隊先有得買野食。(SGD$4.50雞脾飯,普通雞飯SGD$3.80)超級好味!我食過最好味既海南雞飯,一d都唔誇張!
食完係China town行下同去左腳底按摩:P
最後去左馳名既328食laksa!好多明星都去過-好味+好平!
只後去左Nom Bistor & Bakery食rainbow cake-唔洗甘好食。。。而且好遠。。。
需然好飽,但係無理由唔食地道 ‘早餐’亞坤Kaya Toast,所以行左20分鐘去最近個間,買左一份就搭MRT返酒店執野去機場!
係機場買左好多斑蘭蛋糕返香港-鋪頭開到凌晨12點!
Lots of Love,
Nat

